torsdag 18 juni 2009

Sicken dag!


Jädrans vad nöjd jag är med dagen! Tack Saran för att du kom, alltid lika kul att ha dig här =) Och att du tar oss som vi är. Vi kanske inte är den "vanliga" familjen utan är nog lite halvcrazy, fast på ett bra sätt =)

Idag har det blivit bjudning på rabarberpaj som smakades =) Jag fick godkänt! Tro det eller ej men det har aldrig hänt innan att jag gjort rabarberpaj och jag klarar det på första försöket..

Nu tänker säkert många; Det är väl inte så jäkla svårt att göra det och skulle hon tycka det så följ receptet.

Men då känner ni inte mig för jag verkligen suger på att baka och följa recept kvittar för det brukar ändå gå åt pipsvängen... men ack för den som ger sig säger de =)

Sen blev det som vanligt en massa kaffe och några maskiner tvätt mellan bus/prat/bälning(kaffe).

Men vi behövde ju handla med så Sara och Melissa/Jag drog till Willys och tjo hejsan så var man klar. Fasiken vad det underlättar när Sara är med, hon kör på samma tempo som en annan! Gött!

Väl hemma käka vi lite och sedan var det iväg igen. Vi körde till familjen Persson och drack kaffe, så idag har Sara träffat mina fosterföräldrar för första gången och dessutom mina fd svärföräldrar som är helt underbara.

Gudarns vad jag saknar de! Hur underbara som helst!

Vi hade en trevlig kväll och jag är supernöjd! Så jag vill avsluta mina meningar med:

Tack Sara för en trevlig dag tillsammans!

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag ni verkar haft :)

    SvaraRadera
  2. ja den var underbar =) Och idag kommer åter än när du och andreas kommer ju =)

    SvaraRadera