fredag 12 juni 2009

Regn, regn och åter regn

Nu ser det inte ljust ut för vår grillfest som är imorgon. Men givetvis så har inte hoppet gett vika än utan vi trotsar väder gudarna för givetvis SKA vi grilla imorgon och dessutom tror jag att det kommer bli riktigt lyckat med.

Var i stan idag för att hitta ett par byxor men ack, varför var det inte någon som påminde mig om alla studenter. Var folk överallt, bilar överallt och en massa tjut och vrål och givetvis studentsången på alla håll och kanter. Trodde ju aldrig att jag skulle hitta någon parkering men ack för den som ger sig.

Men visst är det helt otroligt hur man fungerar. Här kommer ungdomar som gått ut i skolan och firar det med champagnefrukost i parken och sedan till skolan och gud vet vad som händer där =) Och sedan åker man runt i bilar i flera timmar i ÖSREGN under hela DAGEN och ändå så ler de. De skrattar och skålar och är så jäkla lyckliga för att de nu gått ut skolan.

Och därför kommer jag banne mig inte ställa in grillningen i morgon, vi ska med skåla och fira med grill och massa barn och lek och skoj! Om det så ösregnar! De säger ju att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder och det stämmer!

Förresten, jag hittade brallor idag =) Var inne hos Stine och Lena på Jansens och hitta ett par jeans på rean! Ja det stämmer, rean har kommit =)!

Nu ska jag noppa mina buskar till ögonbryn så inte regnet samlas där i morgon!

KÄRLEK till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar