söndag 14 juni 2009

Prestation till tusen!


Grillningen gick ju super! Alla kom visserligen inte men vi blev några stycken ändå. Super kul och vi trotsade vädret och mot alla odds så blev det ju fint ändå. Skuren som kom varade inte länge och värmen hade vi!

Vi bjöd på dricka, potatissallad och vanlig sallad och eget kött fick man ta med sig vilket resulterade i värsta köttmarknaden! =) Hade hur mycket som helst och mycket blev över dessutom. Men gott var det. Där blev ju "natta" mat och middag till dagen efter. Dessutom fick vi ge bort lite mat till Marie och Andreas med så vi fick plats till annat i frysen =)

Emelie, min svägerska och jag satte upp party tält för fulla muggar på morgonen och det gick jättebra. Sicket workteam vi var då! Men jag kände mig smått stressad när klockan började ticka över tolv och jag inte gjort mig i ordning ens och gästerna skulle komma vid 14.00 men givetvis hade jag all tid i världen.

Marie kom tidigare än de andra gästerna så vi började med skalning av äpplen till potatissalladen och hacka vanlig sallad. Blev färdiga precis när de första gästerna droppade in. =) Fick fina blommor och dricka! GOTT!
(Ni hade verkligen inte behövt ge oss något men vi bockar och bugar).

På kvällen så var vi några kvar som satt och spelade pokerturnering och gissa vem som vann andra turneringen, ja ni gissade rätt! JAG! Jag kickade Martin så det kommer jag leva på ett tag =)

Nu hopas det till läggdags så jag säger adjöken och tackar än en gång för en trevlig dag/kväll och snart kommer ytterligare en!

K Ä R L E K

2 kommentarer:

  1. Hej Darling! I miss U!! Så jäkla trist att vi missade festen, verkar som om ni hade det toppen! Har du/ni tid att ses nån dag i veckan?

    SvaraRadera
  2. Tack för en super trevlig helg! Kram

    SvaraRadera