måndag 29 juni 2009

Oj nu har det gått på tok.....♠

Jag och en av mina allra närmaste vänner innan vi åkte till Värestorp!

...för länge sedan jag skrev sist. Jag har haft fullt upp, sorry men tiden räcker ju inte till. Kan vi inte ordna fler timmar på dygnet? ;) Hade varit bra men vette sören ifall jag orkat men det är ju en annan femma!

Det har badats hur mycket som helst i poolen och idag gick det upp till 28 grader! GÖTT! Jag trivs som fisken i vattnet ;)

I början när vi gick i pooltankar så tyckte jag att det var jäkligt onödigt att lägga pengar på en sådan när vi har sjön till granne (kanske inte men vääällliiigggt nära iallafall) Men om jag nu ska vara riktigt ärlig så är det ta mej fan det bästa köpet EVER!!
Inte bara att det är gott att ta ett dopp när det behagas utan det är oerhört bekvämt. Ingen sand, ingen gigantisk planering med mat och grejer och dessutom kan jag få färskt kaffe under hela dagen =)


Nej, tack för personen som kom på pool för det underlättar för oss barnfamiljer något otroligt!!!!

Vad har annars hänt då? Jag har ju varit i Värestorp och lyssnat till Lasse Stefanz vilket var en trevlig upplevelse men ska jag vara ärlig så hade jag nog byggt upp för mycket. Jag har hört att det har varit livat där när de har uppträtt men jag trodde inte att det skulle vara "så illa". Det kändes mer att folk var där för alkoholen än dansen. Men men, nu har jag varit där och jag tyckte det var kul! Och att jag orkade så länge.. var inte i sängen förrens klockan 03,00 och steg upp 09,00 på söndagen hur pigg som helst som om jag lagt mig vid 20,00 tiden =) Galet men skönt!

Var lite orolig att jag inte skulle komma ihåg stegen men jädrans... har man en gång lärt sig så sitter det i "benmärgen" LOL. Men sen att inte alla kan dansa är ju ett faktum. Man blev uppbjuden och en del var ju inte kloka... en man skicka mig både åt höger och vänster och inte brydde han sig om vare sig andra människor eller ifall det var något som stod ivägen som stöttepelare tex.

Vet inte hur många gånger jag hamnade i krock eller i "väggen". Men skit samma, jag fick åtminstonde dansa. Dessutom var jag ett sådan freak att jag gick fram och fotade bandet på scenen! HIHI!

Jag och familjen med Marie och Andreas drar till Götet nästa helg förresten vilket ska bli sköj =) Det ska gå på marknad och i park. Sen blir det Liseberg och Universeum och på hemvägen blir det High Chaparall =) Ser fram emot det! Alltid lika kul och dessutom ska vi träffa Matte som är en kär vän år tillbaka! Ska bli kul att träffas för nog saknas han när han inte bor i Kristianstad längre.

Nu ska jag slappa efter att ha städat hela dagen men attans vad skönt att ha det gjort!

Tjingeling!

(Saknar Bal)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar