måndag 8 juni 2009

Idag är det första dagen som jag är mammaledig sen mitt gryn föddes den 16/3-09 och trots ågren för att "bara" gå hemma så känns det underbart. Just idag tvättas det, mys framför tv:n och tankarna bara är här och nu =)

Inte illa pinkat för en tös som mig som mer än gärna planerar ett par veckor framåt vad som hända skall.

Köpte en pool igår =) så i sommar blir det svalka av. Gött det! Kan inte förstå att jag är en "svensson-svensson". Trodde väl aldrig att jag skulle kunna ha det så bra som jag har det idag men visst har jag kämpat för det. Men ibland glömmer man hur det skulle kunnat vara och inte riktigt uppskattar det man har och bara trånar efter det man inte har.

Men jag har mer än jag kunnat önskat mig och är så jäkla glad över det! Och jag är värd det! Och visst känns det gött att kunna säga så utan att ens få dåligt samvete =)

Funderar på att sätta på nybryggt kaffe och sakna mina balers, där är en hel klase som jag kommer sakna så in i benmärgen men tur att fb finns och tele så man kan hålla kontakten.

För er som inte känner mig så tog jag examen i fredags den 5/6- 09. Jag fick då min titel, behandlingspedagog! Och vi som går/gått där kallas för balers hos mig!

Ja, det var allt för denna gång, nu ska det bälas kaffe så må gott tills vi ses nästa gång!

2 kommentarer:

  1. Åh Carro vad kul att du börjat blogga, ska med nöje följa vad du tar dig för i sommar. Kram på dig fd klasskamrat. //Annika S

    SvaraRadera
  2. Åhhh, det var ju på tiden att man kan följa även dig från datorn!! Love U!! Vi måste ses snart, saknar min lilla guddotter!

    SvaraRadera