måndag 15 juni 2009

Dagens fundering.

Dagen har varit som vanligt, full rulle. Men visst är det härligt när det händer något?! Lillan har fått sin första spruta, kanske inte så roligt men ett måste för alla sjukdomar som finns i vår värld. Men tycker att hon fixade det galant trots allt. (Stackaren).

Tyvärr så går hon inte på så bra så nu har vi fått börja med ersättning. Hon hade bara gått upp 400g på en månad vilket inte är så jättebra så för att verkligen vara på den säkra sidan så har vi nu börjat med ersättning. Älsklingen min körde in till stan så fort han hörde vad som sagt på bvc och inhandlade.

Men hon har ju fått det mest viktiga nu så det är ju inte hela världen. Och hon tog första målet med ersättning i ett slurp =)

Imorgon ska jag hälsa på min gamla praktikplats, de ringde mig förra veckan och eferlyste mig =) Visst är det kul att man kan sätta sina spår i folk =) Fast de har satt sina spår i mig med =)

Nej, nu håller jag kväll!

KÄRLEK

1 kommentar: