måndag 22 juni 2009

Sådan ljuvlig dag!

När Michelle var liten ;) Gud vad tiden går fort när man har roligt!
Vaknade si så där vid tio OOPS ;) Michelle hade nog tjatat länge för hon skvallrade för pappa när han kom hem från jobbet idag vid 16,00 snåret. Upp iallafall och ordna med kaffe och frukost till Michelle och mig innan det var dags för en flaska till Melissa =)

När det var färdigt med frukosten så ringer det på dörren och jag har noll koll på att jag fått ett sms från underbara Saran för wiihii där stod hon och log vid dörren =) Och överglad blev jag men såg nog ganska ovaken ut ;) Var ju inte precis i ordning om man säger så =) Håret åt alla håll och flummig mer än vanligt men detta är ju för att det är morgon... ... eller?! =)

Jag blev superglad som sagt och kaffe bryggdes så det stod härliga till sen flyttade vi ut till altanen till en början men sen blev det närmre till poolen istället. Sara var hur pedagogisk som helst för Michelle var hur våglig som helst vilket är en drastisk förändring sen bara igår! Satt och log och tänkte för mig själv; Shit vad hon är bra med barn, ni skulle sett det!

Michelle må säga saker o ting till folk ibland och där är Sara inräknad.. som du är inte min kompis, jag älskar inte dig, jag älskar bara min mamma, pappa och Melissa... osv.. men oj vad mycket kärlek tösen har till Sara! Det märks lång väg och det är superhärligt att se.

Tyvärr kunde inte Sara stanna hela dagen men det hon stannade var guld värd, så kul att få besök av henne och lika givande varje gång! Hoppas på fint i morgon med för då tror jag att hon kommer =)

Och om du läser Sara, tro det eller ej men jag vågade doppa mig i poolen tillslut =) När Niklas kom hem så badade jag och Michelle och attans vad gött det var!

Men jag har varit händig med idag =) Jag har nämligen oljat altanen idag men fasen vad ryggen inte gillade det. Men jag trotsade som vanligt och blev klart ganska omgående =) Super! Känns så gott efteråt när man är klar och kan beskåda sitt verk!

Nu är jag slut och hade tänkt att stiga upp i vettig tid i morgon så all kärlek till er så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar