tisdag 16 juni 2009

Romansen blev kort men jag har redan hittat en ersättare!

Romansen jag hade tillsammans med min bröstpump är nu bara en saga som nått sitt slut. Men pumpen har varit till stor hjälp för mig och Melissa men nu så är det över. Mjölken har inte varit tillräcklig för våran ängel så nu har vi börjat med ersättning.

Ersättningen fungerar galant, hon har idag skött sina stora behov 2 ggr vilket är en drastisk förändring för innan skedde det ca 1 gång i veckan. =)

Det är tur det finns andra alternativ när det inte går som man vill men jag känner dock inget nederlag för lillan har i alla fall fått det viktigaste.

Dagen idag började med ett kärt återseende och gudars vad jag saknar min praktik plats. Jag vill tillbaka men då som personal så kanske man skulle försöka tjata till sig en plats =) Jag har ju redan ett i deras hjärta så det kanske jag kommer långt på =)

Sedan begav vi oss till Jessika och Nova, dessa underbara =) Är så skönt att umgås med de, de bara är och det är så jäkla härligt. Där finns inga konstigheter med någonting! Ni förgyller min tillvaro till MAX =)

Sen när vi varit där en stund så våldgästa vi Susanne och hennes familj. Hennes äldsta son fyllde sex idag vilket jag då inte visste. Men Michelle målade en teckning till honom så han fick något. Hon har ett sådant stort hjärta min lilla ögonsten! Likaså där bara satt vi och snackade och bara var =)

Sen begav vi oss hemåt efter en lång dag med trevligheter. Dock kände jag för en varmdusch eftersom brösten var hårda som sten av den mjölk som vanligvis får komma ut men inte fått sen inatt. Ja, ni som har ammat förstår nog vad det innebär. SMÄRTA! Men det känns gött nu efteråt!

Känns som om min blogg för det mesta handlar om bröstmjölk och barn men det är ju det min vardag handlar om just nu så... ... men snart kommer det annat med =)

Nu ska det nannas så må väl tills vi hörs igen!

K Ä R L E K

1 kommentar:

  1. & Ni förgyller VÅR tillvaro också vännen! Love U!! <3<3<3

    SvaraRadera