måndag 3 augusti 2009

..håller tummarna...


på att det i alla fall i morgon blir fint väder för då kommer jag och Niklas ha en egendag. Vi ska lämna Michelle hos farmor som kommer sova där och bara ha det roligt. Sen Melissa ska till Emelie och ha det gott hos henne!

Tanken är att vi kommer befinna oss på vatten på sen eftermiddag/kväll och bara hålla på med vattensporter =) Andreas har införskaffat sig en ny ring som tydligen ska vara rätt "frän" wihii.. jag längtar!

Men därför ber jag till vädret där uppe i det blå att vara fint i morgon... regna INTE!

Helgen har bestått av sjön, Maries födelsedag =) och mycket annat men jag har blivit lite lat på senare veckor... *undrar varför*

Något nytt då? Jag fyller år snart och önskar mig min maskin, får jag den i år tro? Önskade mig den förra året med men då blev det inget *snyft* Ja, vi får la se.. jag har kanske inte varit snäll nog för det ;)

Ska till Jessika idag o leka av mig, eller kanske är det barnen som leker och jag som bälar kaffe =)

Tjohoo!

1 kommentar: