onsdag 5 augusti 2009


Barnen har varit föräldrar-fria!!

Michelle har sovit över hos farmor där de hade gått på stan och gjort av med farmors pengar =) Det blev skor, byxa och tröjor till damen och Michelle hade själv pekat ut vad hon ville ha =)

Michelle har ju fetisch på att åka buss så det gjorde de med och glad var hon. Idag hade de varit i Åhus och badat men när vi hämtade dem där fick vi höra; Men mamma, vi har inte ätit glass. Jag vill äta glass hemma.

Hur många barn säger så när man står intill en glassbar egentligen?

Melissa har sovit hos "tant" Emelie och det hade gått hur bra som helst. Emelie hade bytt blöja och sovit som hon skulle =) ahahahahahaha, rolig jag är va?

Skämt o sido, Melissa hade sovit gott och ätit när hon skulle. Och Emelie verkade ganska nöjd så de vill nog leka mer i framtiden =)

Tusen tack till både Emelie och farmor för det har varit guld värda för barnen att komma iväg och vara lite självständiga!


Själva, jag och niklas var på stan och införskaffade oss present till R som vi ska träffa i helgen och fira. Tja han säger att han inte vill fira utan bara träffas o grilla och umgås men JAG säger ju självklart att han SKA firas!

Efter att gjort stan osäker så drog vi till SJÖN och gissa... JAG KOM UPP PÅ BRÄDAN OCH JAG HAR HITTAT MITT KALL!!!!!FY IN I KANALEN VAD ROLIGT DET ÄR!

Hoppas innerligt att det blir åka av snart igen.. så kul.. kommer lägga in en film med sen om det går så ni får se knubbsälen på bräda ni med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar