tisdag 18 augusti 2009

Det finns en person i min närhet jag är så tok förbannad på att jag skulle kunna....
Många gånger har personen ifråga gått över gränsen men trots detta har jag hållt käft. Ni som känner mig väl vet att detta är INTE min grej alls utan jag brukar snarare vara tvärtom,.

Och varför har jag knipit käft, av den enkla anledningen att inte förstöra stämning när man väl träffas och dels för att jag anser att det är andra innan jag som kanske skulle reagera... (det behöver ju inte alltid vara jag som reagerar)

Men nu har Carolines bägaren runnit över... nu har jag fått nog! Jag kommer ta ett snack för nu har du fan ta mig gått för långt... PÅ TOK FÖR LÅNGT!

Hur detta kommer sluta vet jag inte men jag har pratat med de som står mig nära och dessa har full förståelse och tycker detta är rätt. Jag kan inte hålla denna energi som bara växer o växer sig större hela tiden... o så NEGATIV den är...

Fy ... så fort som möjligt får det ske!!!

DU GÖR DÅ JÄVLAR ALDRIG OM DET ASHÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar