tisdag 25 augusti 2009

...mycket har bockats av.. mycket kvar består...

Jisses vad dagarna går, det händer någonting varje dag nu. Jag hinner knappt med min mammaledighet här ju!

Det är mycket som hänt, bla så har dopet varit och det var bra. Dock gick det ju supersnabbt. Det började klockan två och fyra var alla gäster borta igen. Jag hängde inte riktigt själv med där men det var skönt. Vi åkte hem och drack lite gott och spelade poker i lugn o ro.

Jessica sydde klänningen och den var ju bara så rätt. Ni som inte sett den, gå in på www.lillanovak.blogspot.com

Kan inte tacka henne nog, tom prästen var mäktigt imponerad!

Har en i min närhet som jag hjälper så gott jag kan och nu går det i alla fall framåt och jag håller tummarna på att det fortgår på det viset! Du vet var jag befinner mig!

I helgen ska vi vara barnlediga och barnen får slippa oss

för en natt o dag! Kan de behöva! Vad som händer vet jag inte riktigt än, det får vi kanske planera snart =)

Jag håller även på att planera för niklas fyller snart år men jag kan tyvärr inte skriva mer om det nu för niklas följer min blogg han med och då blir det ju ingen rolig födelsedag om han redan vet vad han ska få. Så det berättar jag sen när dagen är förbi!

Ikväll stack vi till sjön och åkte på den nya ringen som inhandlades idag, och det var helt galet kul. Vi hade tre ringar efter båten idag, Alex på en, Andreas på den andra och på den tredje låg jag och Matte på. Vi flög som bara den och några ggr åkte vi under vatten =) Ja, ni skulle varit med!

Jag har ju helt klart hittat något jag brinner för, sjön är det bästa som hänt mig denna sommaren. Mår bara så jäkla bra när jag är där!

Nu är jag sjukt trött efter all träning och ring på sjön så nu avslutar jag mina rader här för denna gången!

Må väl och vi syns snart igen!

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen, för att jag fick äran att vara gudmor till din underbara dotter! Love U!!

    SvaraRadera