torsdag 13 augusti 2009


..det har varit en jobbig dag idag... känner mig så ledsen inombords så att jag egentligen hade önskan att bara få vara själv och gråta ut. Ibland kan man känna sig så liten och ensam och det gör jag idag. Trots att jag har det så bra som jag har det med familj och allt så känner jag som jag gör.... just idag....

Vad det handlar om spelar ingen roll utan det som spelar roll är att jag tillåter mig att känna det jag känner och låta det gå sin gilla gång...

Det är många tankar och känslor som går i mitt huvud och kropp och samtidigt så är jag helt tom... Glädjen finns med men jag tillåter den inte nu för just nu behöver jag bara få vara ledsen så jag kan gå vidare....

Hittade en underbar låt.... så den går varm nu....

http://www.youtube.com/watch?v=aXu3WafBt6I&feature=related

2 kommentarer:

  1. Underbar Låt. sitter och ryser och känner låten i hjärtat.Vissa dagar är hemska. Jag vet.. En del av livet säger vissa, så jävla orättvist för en del människor skulle jag vilja påsåtå. vet inte vad som smärtar dig, men du finns i mina tankar iaf!!! min underbara blomma.. Lia

    SvaraRadera
  2. Blir så rörd av din kommentar... du vet precis vad jag menar o känner! Saknar dig så det gör ont!

    SvaraRadera