onsdag 12 augusti 2009

Oj, vad jag är trött. Idag har jag två väldigt pigga tjejer hemma som absolut inte vill sova klockan 06.00 på morgonen! Men vad gör det... Melissa är ju på upptäcktsfärd varje dag, alltid något nytt som ska utforskas.

Michelle vill mysa framför tv:n och titta på tecknat =) Och jag själv och avnjuter ten kopp kaffe och avnjuter skådespelet =

Något nytt som skett i mitt liv är träning. Jag fick en underbar maskin som hjälper mig att nå mitt mål. Mitt mål är att sju dagar i veckan i 30 minuter köra på för fullt och svettas. Då mår jag bra!
Jag har tjatat om denna maskin i över två års tid så ni kan ju bara gissa hur glad jag blev när jag fick reda på att Niklas införskaffat en till mig =)

Han lurade mig allt, trodde inte han kunde det men han kan =)Han har varit på blocket och tittat runt och skickat förfrågningar på blocket och han har hittat några stycken. Jag vet att han var och tittade på en men när han kom hem berättade han för mig att den var i princip förfallen och då förlorade jag hoppet om maskinen för detta året...

Men så fel jag hade =) Niklas kom hem från sin första arbetsdag och sa till mig att blunda och ut gick jag med Niklas som guide och där stod HON, min underbara maskin..

Så gissa vad jag gör när jag inte är på sjön =) SÅ UNDERBART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar