onsdag 29 juli 2009

Det var ett tag sedan.......

Innan jag kom ihåg min egen adress då.....(ja, mitt minne är som det alltid har varit...URUSELT)

Det har nog hänt mycket sen sist jag skrev men vad... jag har åkt Kneeboard eller .. tja försökt i alla fall. Jag var så nära att komma upp men när jag väl hajat hur man skulle göra så hade alla mina krafter i armarna tagit slut så jag orkade inte ta mig upp.
Jag åkte även ring =) Helgalet och helkul!Åkte från Vånga till Ivö nästan.. en ganska lång sträcka vilket mina "BALLAR" kan intyga idag =) Har ganska ont!

Att Andreas köpte båten var nog nu i efter hand det bästa han kunde göra =) Inte bara för min egen skull utan för hur han lyser upp när han befinner sig i det =) Det är en helt annan Andreas man stöter på då!

Jag hoppas snart att jag får åka med för jag mådde så bra när jag var där ute i det fria =) Det är gott för själen! Jag mår bara så jäkla bra på sjön, hoppas på tur väldigt snart igen!!!

När det gäller min mammaledighet så har jag och Niklas bestämt oss för att jag ska vara hemma till årsskiftet nu för att det ser ut som det gör på arbetsmarknaden och under tiden ska vi fixa till mitt CV så det blir komplett och "strongt"

SÅ SE UPP NÄR JAG KOMMER =)

I helgen fyller Marie år =) så då ska vi hem till hennes föräldrarhem och mysa =) och äta gott! Annars händer det inte så mycket.. ev. grillning i morgon om vädret håller i sig hos svärmor!

Måste fixa till mig nu innan lillan vaknar..ska ju till Dick o Emelie och äta och hämta Michelle som sovit där =)

Puss o hej♦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar