torsdag 20 augusti 2009

mycket som händer nu..


Jag hänger inte med riktigt... vilket tempo och allt händer på en och samma gång.

Igår skrev jag in på arbetsförmedlingen pga att försäkringskassan vill att jag ska göra det. Men jag ska säga att det har inte varit det lättaste att göra detta för att arbetsförmedlingen har många gånger nekat mig pga att jag är mammaledig 100% och och därför inte tillgänglig för arbetsmarknaden

Jag hamnade mellan två olika pallar vilket var frustrerande men nu är jag i alla fall inskriven så nu kan inte försäkringskassan neka mig något! (konstiga system vi har i detta avlånga land.

Vi var och åkte ring i går igen, helt underbart. Tack Andreas och Marie för att ni är ni och för att jag får vara en del utav era liv! =) Ni betyder så mycket för mig!

Annars då, jo idag ska vi hem till Jessika och testa dop klänning men jag får inte se den förrens i morgon! Spännande =) Lite kul det där att inte veta, snacka om att mitt kontroll behov har haft KBT!

Sen blir det givetvis kaffe och massa skitsnack =) ME LIKE!

Jag ska hämta sambon vid jobbet idag för sen ska jag till frissan =) Behöver verkligen förnya min peruk =)!

Och efter allt detta ska vi inhandla till dopet som går av stapel i morgon! Så det är massor som ska göras men det är kul!

Och sen har jag något jag måste göra just nu men det är ingenting jag vill dela med mig med resten utav världen!

Må väl till vi ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar