torsdag 16 juli 2009

tidig morgon för min del...


..vaknade av att lillan ville ha mat så det var bara att upp och göra ersättning =) Hon åt och blev belåten och somnade kvickt igen. Men en annan kunde inte somna om trots att det blev sent till sängs inatt....

Satte på kaffet och avnjöt det i soffan och tittade på tv i min ensamhet.. hur ljuvligt som helst fast jag var oerhört trött =)
*dessa stunder är guld värda och de är sällsynta så då passar man på och njuta av varje sekund*

Efter nästan två timmar gick jag ut på altanen för att sitta i morgonsolen och vem står då inte vid dörren och skiner som en sol och säger: Men mamma, är du uppe =)
Om inte lilla Michelle, min lilla solstråle =)

Sen springer hon fram till mig med snuttefilten i högsta hugg och omfamnar mig och säger; Åh, mamma... jag älskar dig!

Då kan jag bara bli lycklig, denna underbara familj som ger mig så mycket gott!!!

Bara älskar dem så mycket!

Det som sker idag är efterkontroll....nej.. jag har inte varit där än men bättre sent än aldrig.. ;)

Har jag tillgång till datorn ikväll så kommer det lite rader till

Må väl!

2 kommentarer:

  1. låter mysigt. Vilka underbara döttrar du har

    SvaraRadera
  2. ja de e underbara =) Mina änglar o mina allt =)

    SvaraRadera