onsdag 22 juli 2009

*leka*


Idag har jag o barnen varit i tivoliparken o träffat Madde, barnens mormor,vill säga min mamma =) Hon är dock inte mitt kött och blod men ni som känner mig vet att hon är som en mamma för mig! Kan inte tacka henne nog för hennes prestation gällande min och andras bakgrund och fram tills idag!

LOVE YOU!

Vi drack kaffe o snacka en massa om allt och ingenting och kära syster kom med en snabb runda. =) *Me like* Vi träffas inte så ofta men är glad för de små stunder vi ses, de värmer gott i hjärtat mitt!

När vi kom hem var det meningen att jag skulle klippa gräsmattan och överlycklig blev jag men givetvis ska den förbannade saken inte fungera!!! Måste fixa det för det är så jäkla skönt och bara gå runt med maskinen och bara tänka på ingenting och få motion på köpet =) Låter kanske inte riktigt klokt men jag gillar det!

Imorgon blir det leka av med Jessika o Nova =) Och Michelle längtar som bara den! Och jag med för den delen, jag har ju inte träffat de på evigheter! Ska bli skoj =) Har ju hur mycket som helst att prata om nu!!!

Nej, klockam tickar och det gör även mitt huvud av trötthet så godnatt o må väl till vi ses nästa gång!

Kärlek!

1 kommentar:

  1. Tack för den bilden!! Hahaha!!! Det var supermysigt när ni var här! Längtar redan till nästa gång, ska inte dröja så länge bara!! Massor med kärlek!! <3<3<3

    SvaraRadera