måndag 20 juli 2009

..tiden går..


Igår så var jag o Michelle o hämtade vår bil som vi lånat ut över helgen =) Vi tog bussen in och jag kan inte begripa hur kul det nu kan vara att åka buss men min lilla donna gör det =)

Hon satt där så stolt och dinglade med benen o sa: Mamma, vet du? Nu åker vi in till stan... åt det hållet (hon pekar) och sen säger hon att åt andra hållet(pekar bakåt) där bor vi och många andra med!

Hon traggar om hur kul det är att åka buss hela vägen in och jag själv kan ju bara njuta av detta skådespel! =)

När vi väl var framme så fick paraplyerna åka fram, jag det stora och Michelle fick sitt lilla =) Då säger hon: Mammam, jag gillar inte detta väder, jag tycker det är tråkigt väder och jag älskar stan. Stan är vackert!

Och ja, det är en mysig liten stad! Hon är bara så go,tänk att det lilla livet kan få mig att stanna upp och se det. (Man blir ju hemmablind)

På kvällen blev det poker =) Åkte tyvärr ut först i turneringen! Jädrans skit! (ANDREAS FEL) Men sen kom jag delad etta på cash gamet =)

De var Andreas, Marie, Alex,Petra, Martin, Emil, Honey och jag som var här! Alltid lika kul med det sociala livet =) Njuter för fulla muggar! Goa allesammans!

När klockan var 02,30 så tyckte vi det var nog så då var det sängen som gällde men vem ville vara vaken då om inte Melissa!? Jorå.. helt plötsligt så kunde hon krypa =) och lärde sig under samma sekund hur man spottar och brummar med läpparna... det var ju hel-lajbans!

Hur trött jag än var så började jag skratta så mycket att jag började nöffa o Niklas i sin tur skrattade åt mig! Detta var ju hur kul som helst att se! Kan bara tänka mig hur Melissas tankegångar gick!

-Vad hände nu? Vad gjorde jag? Jag kom framåt! WOW, jag vill göra det igen! Ha, det gick..o igen..hihi, kolla vad jag kan göra! Men vad hände med munnen.,. hehe, det var ju ett roligt ljud! Kan jag göra det igen? Ha, det gick..nej men jag fortsätter till jag storknar.för detta var ju SKITKUL!

Nja..kanske inte riktigt så men nästa iallafall är min gissning!

Nu är jag helt slut efter att bara sovit sen 04.00 - 09,00 så nu håller jag kväll!

Godnatt!

1 kommentar: