torsdag 16 juli 2009

4 år har gått...

Usch.. idag är det fyra år sedan.... FYRA ÅR?! Det är sjukt vad tiden går.. kan inte förstå att det var så längesedan... känns på tok alldeles för nära för det. Tänker kanske inte på det varje dag men oerhört ofta...

Tycker att det är orättvist, synd, egoistiskt och mycket mer.. är så många känslor.. men framför allt så är det ledsamt.. och väldigt smärtsamt.

Första gången jag träffa dig så trodde jag väl aldrig att just Du och Jag skulle ha en relation där vi hade kul(du var ju så mycket äldre då... men den äran fick jag. Jag fick den i slutet... och jag lever för de få stunder! Tack för att jag fick den tiden! Men jag skulle vilja ha mer....Jessika!

Fan vad jag saknar dig och dina galenskaper!

I´LL BE MISSING YOU

Du kommer föralltid att ha en plats i mitt hjärtat *Puss* och spelar låten Everybody´s fool för dig idag!

Inte många som vet men det spelar ingen roll, bara du o jag förstår!

Älskar dig SIS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar