onsdag 8 juli 2009

både blind o en drömmar...

...var i stan idag för att se vad kristianstadsdagarna hade att erbjuda detta år... men det är ju samma visa vart år. Jag får nog säga att det ger mig inte så mycket längre.. hade varit kul ifall man kunde uppdatera lite. Men samtidigt ska man väl vara nöjd att det åtminstonde händer NÅGONTING! ;)

Träffade en gammal vän från väldigt långt tillbaka men jag såg inte henne från början... :S... Lillan åkte karusell med Marie och jag själv stod på marken i mina egen lilla värld.. och rätt som det var stod hon framför mig med sitt leende och sa hej...

Glad som bara den blev jag men skämdes lite eftersom jag inte hade sett henne förrens hon står mitt framför mig... hon berättade att hon stått och vinkat med armen högt upp i luften och vevat fram och tillbaka med icke att jag hade sett henne... (Undrar hur mycket jag missar när jag är i stan då jag går i mina tankar??)

Men i allafall.. jag blev glad av att se henne..tyvärr hade vi inte tid att prata så länge för hennes barn åkte med karusell och blev klara rätt så omgående! Men den lilla stund som blev var kul!

För visst blir man nostalgisk när man stöter på folk från högstadiet =)

Annars händer det inte många knop här hemma, Michelle har sitt trots på max och det är bara att bita ihop och försöka vara stenhård. (Men det är jäklar inte lätt att hålla sig för skratt) För vilka kommentarer hon kommer med!

Såg en häftig sak på aftonbladet förresten som jag gärna tilldelar för er som inte sett det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar