lördag 12 september 2009

Dagen har gått mot sitt slut!

Det har varit dagen D idag för Niklas. Han fyller år på tisdag men han har fått sin gåva redan idag. Jag vill börja med att tacka alla som har varit involverade:

Andreas, Marie, Alex, Alex pappa, Petra, Michelle, Stoffe, Håkan o hans tjej(förlåt men jag vet inte vad du heter) Jag vill även tacka alla de som kom på kvällen... Martin, Dick, Benny, Henke, Alex igen =) Kim, Emil, Matte mfl. Tusen tack för ert stöd och för att ni har gjort denna dag komplett.

Det som har skett idag är att Niklas blev väckt och gick upp. Han fick någorlunda tips på vilken klädsel som var aktuell. Detta pga att han hade inte en susning om vad som skulle ske. =)

Jag och barnen körde in honom till stan och lämnade honom på tågstationen och där fick han bara informationen om att han skulle bli hämtade där av några.. vilka fick han inte reda på!

Men det var Petra och fler som plockade upp honom ca en kvart senare =) Och sedan begav de sig till Knutstorp. På vägen dit hade de stannat hos en som skulle med och därifrån åkte Niklas motorcykel!

Vad jag har fått reda på så här långt är att han var oerhört nöjd! Han har varit på STCC! =)

Han kom hem 18.45 och då fick han allt springa in i duschen eftersom jag hade "bokat" tid på restaurang... det var i alla fall vad han trodde eftersom jag tutat i honom det. Jag hade sagt till honom att vi hade bord klockan 19.30.

Innan vi körde fick han ögonbindel för att han inte skulle veta vart vi skulle men han anade ingenting! =)

När vi väl var på plats så ledde jag honom fram.. och en annan tog över =) och jag försvann som om jag inte varit där alls...

Där stod grabbarna och väntade på fest! Det blev alltså en grabbfest som avslutning på denna dag för herr Niklas! Hur Niklas kommer må i morgon är ganska uppenbart! =)

Det har varit super kul att planerat denna dag och att man har lagt upp den som man gjorde! Skitkul! Så Niklas..nu har du något att slå! =)

Nu är jag trött så jag tänkte joina sängens värld!

Må väl!

2 kommentarer:

  1. jag vill oxå va sambo med dig!!!!!! =) fasiken va kul för honom o minst lika kul för dig kan jag förstå.. =)
    Ha de gott vännen!
    kramar till dig o töserna från mig...
    //Git

    SvaraRadera
  2. va kluddigt att skriva den begär en profil.. hmm vet inte om de blev rätt.. =) Git

    SvaraRadera