söndag 27 september 2009

Adjö här, eventuellt Goddag någon annan stans...

Hej mina vänner.

Jag har funderat en lång period och har nu beslutat mig för att säga adjö här! Jag kommer fortsätta blogga men inte här.

Kan tänka mig att ni ställer er frågan varför? Och svaret är simpelt: Därför!

Jag har mycket att blogga om och känner att det är inget jag vill tilldela hela världen utan jag vill kunna välja vilka som får. Låter kanske hemskt men det är så det är.

Jag är glad för er som följt mig och vill ni följa mig mer i mitt liv som caroline och jag tycker det är ok så hör av er! Lämna mail så skickar jag adress och lösen!

Må väl och ta hand om er!

11 kommentarer:

  1. Det vet du väl att jag vill följa dig var du än går! Meddela var jag kan hitta dig... Om jag får så klart... =)

    Fick du mitt mess? =)

    SvaraRadera
  2. Ja det fick jag =) ringde febrilt hem till dig men du var inte hemma.. .men du slipper inte undan.. jag kommer ringa dig ikväll! =) Och då får du adressen till min nya blogg!

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag du gör rätt i, finns många skurkar i världen ;)
    Jag följer gärna med till nästa blogg om jag får
    Kram kram från Saris

    SvaraRadera
  4. Det får du Sara =) Jag skickar lösen till din mobil =) Kramiz

    SvaraRadera
  5. JAG vill ju följa dig mitt hjärta!! känns som om man har dig lite närmre när man kan läsa hur du har det. all min kärlek till dig!! Lia

    SvaraRadera
  6. Absolut my love, jag skickar lösen till dig på fb =) Puss!

    SvaraRadera
  7. hej. skulle gärna vilja följa din blogg, jag läser. Kramar Mia

    SvaraRadera
  8. Vilken mia? Så jag vet vart jag ska skicka lösen? =)

    SvaraRadera
  9. Har fått en aha upplevelse =) Adressen kan jag skriva här o lösen har ni fått ni som frågat och vissa är på väg att få den =) Men ni har ju inte fått adressen hihi-

    www.carolineomlivet.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Mehn ska du lösenordskydda/flytta så vill såklart jag följa meeed!
    Puss å kram
    Miian

    SvaraRadera