tisdag 15 september 2009

Dagen har gått i ett!

Denna dag, denna dag!
Denna dag har varit otroligt lång och jag har haft fullt upp sedan jag gick upp ta mig.....f-n.

Mannen min fyller år idag så dagen började redan klockan 06.25 för mig då jag gick upp och gjorde lite kaffe och plockade fram presenterna =) Sen gick jag upp och väckte Michelle och hon bara slog upp ögonen och sa; Ska vi sjunga nu =)

Vi började redan sjunga igår och då sjöng jag helt galet, det lät såhär;

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti i hundrade år. Ja, visst ska han skjutas, ja visst ska han skjutas, ja visst ska han skjutas uti i hundrade år =)
Ja, ni hör ju själva! (LOL)

Sen idag när vi sjöng så sjöng Michelle såhär;

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti i hundrade år, PANG!

Ja, hon fortsatte tydligen på låten jag sjöng igår =) Blev på tok fel där!

Niklas fick lite choklad, en pokertidning och kaffe på sängen! Han hade ju redan fått sin gåva i lördags så det var mer en symbolisk gåva han fick idag. Men jag måste ju säga att det var helmysigt med hela familjen i sängen sådär på morgonen! MYS!

Men sen var det slut på det, full rulle hela dagen med både tårtbakning, kladdekakebakning och städning. Sen var det ju ungarna som var lite vars stans! Michelle har verkligen varit i sitt esse idag, både på gott och ont! Men hon är ju bara så UNDERBAR! Älskar dig, mitt lilla troll!

Melissa har varit på ett ganska dåligt humör hela dagen, har inte sovit som hon brukar och detta leder givetvis till "grinerier" Men sen är det ju faktiskt så att Melissa aldrig är grinig annars så vad gör en dag?

Jag lagade även fläskfilé till mannen min och han var supernöjd! =) Alltid lika kul att göra honom glad! Har tyckt att det har varit super att göra allt detta för honom för han uppskattar det till 100% och visst är det så att det är livet att kunna ge och se hur personen i fråga bara lever upp!

Guld värt, det har varit lika kul för mig som för honom trots att jag inte var med i lördags!

Som ni förstår så har det varit en lååång dag för Caroline så därför säger jag Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar